czwartek, 3 października 2013

Wish lista jesień/zima




Witajcie Kochane! Dostałam ostrą reprymendę za zaniedbanie bloga, więc spinam się i działam :)
Mogę swoje lenistwo usprawiedliwić jedynie powrotem na uczelnię, a po całym dniu spędzonym na zajęciach odechciewa mi się na prawdę wszystkiego :( Tak więc na rozruszenie wstawiam moją wish listę. Nie jest ona na miesiąc, ani na dwa. Postanowiłam ją zrealizować przez jesień/zimę. Zobaczymy czy się uda :)
A więc oto ona:

1. Średnia świeczka Yankee Candle i zapachu czereśni. Zaraz po Soft Blanket mój ulubiony zapach <3
2. Tusz do rzęs Max Factor, Masterpiece MAX. Podobno bardzo dobry tusz, chcę spróbować.
3. Rozświetlacz the Balm. Chyba każdy już o nim słyszał, a KatOsu jest wyjątkowo wiarygodna w swej recenzji :)
4. Puder Mac. Mam już bronzer tej firmy i jestem w nim zakochana. Mam nadzieję, że na tym kosmetyku również się nie zawiodę.
5. Torebka h&m. Tak po prostu. Torebek tak jak kosmetyków- nigdy ich za dużo :)
6. Beauty Blender. Moje jajeczko zasługuje już na kosmetyczną emeryturę. Jestem w nim zakochana i na pewno kupię ponownie :)
7. Canon PowerShot SX500 IS. Słyszałam o nim bardzo dobre opinie. Mój poprzedni Canon niestety nie nadaje się do użytku. Upadł i nie opłaca się go naprawiać. Czy któraś z Was posiada ten aparat i może cos o nim napisać? :)

Pozdrawiam Was serdecznie w ten zimny dzień :*

2 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu , też "czaje się" na ten rozświetlacz , chciałam kiedyś Beauty Blender jednak jak zobaczyłam jak wygląda po niedługim czasie użytkowania zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń